ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 31/10/2025 : Δήμαρχος Κω ορισμός Αντιδημάρχων και θέσεων ευθύνης

Δελτία Τύπου
Ημ. Δημοσίευσης: Παρασκευή, 31/10/25

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

 

Σε μερική αναδιάταξη καθηκόντων των στελεχών της δημοτικής αρχής και κατανομής τους στις θέσεις ευθύνης, του δήμου και των Νομικών Προσώπων του, προχώρησε ο Δήμαρχος Θεοδόσης Νικηταράς, μετά  την εκ του νόμου ολοκλήρωση της προβλεπόμενης  διαδικασίας αντικατάστασης παραιτηθείσης  από τα θεσμικά της καθήκοντα δημοτικής  συμβούλου,   καθώς και της υποχρεωτικής αντικατάστασης της γραμματέως του δημοτικού συμβουλίου, λόγω ανάληψης των νέων καθηκόντων της ως Αντιδημάρχου.

 

                                                          Κατανομή θέσεων ευθύνης

 

Πρόεδρος Δημοτικού Συμβουλίου και πρόεδρος Αστικής Εταιρείας «Ιπποκράτης»: Διονυσία Τελλή – Τσιμισίρη.

                 

  • Αντιδήμαρχος Αναπτυξιακού Προγραμματισμού και Χρηματοδοτούμενων Εργων,  Αναπληρωτής Δημάρχου, προτεινόμενος αντιπρόεδρος ΔΕΥΑΚ,  Κωνσταντίνος Ζαχαρός

στον οποίο μεταβιβάζονται οι κάτωθι αρμοδιότητες που αφορούν:

  1. Στην παρακολούθηση των προσκλήσεων προσδιορισμού των χρηματοδοτικών εργαλείων για τα χρηματοδοτούμενα και αναπτυξιακά προγράμματα  και την υποβολή των σχετικών προτάσεων , σε συνεργασία με τα στελέχη της  διεύθυνσης προγραμματισμού  του δήμου Κω.
  2. Στην παρακολούθηση των προσκλήσεων προσδιορισμού των χρηματοδοτικών εργαλείων για τα χρηματοδοτούμενα και αναπτυξιακά προγράμματα της ΔΕΥΑΚ, μετά και τη σχετική απόφαση  του Διοικητικού της συμβουλίου  και την υποβολή των σχετικών προτάσεων , σε συνεργασία με τα επιφορτισμένα για αυτό το αντικείμενο στελέχη της.
  • Στην ιεράρχηση και την προτεραιοποίηση σε συνεργασία με το δήμαρχο και την Επιτελική Ομάδα Συντονισμού και Παρακολούθησης Έργου,  των μεγάλων αναπτυξιακών στόχων καθώς και στην παρακολούθηση αυτών,  στην κατεύθυνση της υλοποίησης  τους.
  1. Στην εποπτεία και στο σχεδιασμό, για την  παρακολούθηση και την υλοποίηση λειτουργίας των εργοταξίων του Δήμου Κω και στην ορθή κατανομή και αξιοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού στις δημοτικές κοινότητες που αφορά στα τεχνικά συνεργεία για τη διαχείριση της καθημερινότητας.
  2. Στη σωστή και αποδοτική λειτουργία της γραμμής δημότη, μέσω  της ποσοτικής και ποιοτικής αξιολόγησης των δεδομένων που συλλέγουν τα στελέχη της  σε εβδομαδιαία βάση και  αφορούν στην  υλοποίηση των αιτημάτων των Δημοτών. Στην ενημέρωση του Δημάρχου και των Αντιδημάρχων σε τακτική  βάση, με δείκτες ποσοτικούς και ποιοτικούς, της απόδοσης  της γραμμής δημότη και στην παροχή κατευθύνσεων για τη βελτιστοποίηση τους.
  3. Στη συνεργασία σε  ζητήματα αρμοδιότητας του με τις λοιπές αντιδημαρχίες και  τους τομείς ευθύνης ,  καθώς και με τις επιχειρήσεις και τις εταιρείες που συμμετέχει ο Δήμος Κω  και  αφορούν στην επιτελική λειτουργία των εργοταξίων για τη διαχείριση της καθημερινότητας και την ορθή και αποτελεσματική λειτουργία της γραμμής δημότη.

 

Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και Βιώσιμης Κινητικότητας (έμμισθη αντιδημαρχία)

εκπρόσωπος Δήμου στην ΕΚΟΤΑ:  Αλέξανδρος Χρυσόπουλος

στον οποίο μεταβιβάζονται οι κάτωθι αρμοδιότητες που αφορούν:

  1. Στην εποπτεία, το σχεδιασμό, την παρακολούθηση και την υλοποίηση των πάσης φύσεως τεχνικών μελετών που εκπονούνται από τις Τεχνικές Υπηρεσίες ή μέσω προγραμματικών συμβάσεων που ανατίθενται από αυτές και ως φορέας εκτέλεσης είναι ο Δήμος Κω
  2. Στις κυκλοφοριακές μελέτες, στις μελέτες ελεγχόμενης στάθμευσης, στα σχέδια βιώσιμης αστικής κινητικότητας και ανάπτυξης.
  • Στη συνεργασία με την Αντιδημαρχία Αναπτυξιακού Προγραμματισμού και Χρηματοδοτούμενων Έργων, σε όλα τα ζητήματα αρμοδιότητας Τεχνικών Υπηρεσιών.
  1. Στη συνεργασία με τις λοιπές αντιδημαρχίες, τις επιχειρήσεις και τις εταιρείες που συμμετέχει ο Δήμος Κω, για ζητήματα αρμοδιότητας Τεχνικών Υπηρεσιών που αφορούν στη σύνταξη και παρακολούθηση των μελετών.

 

 

 

Αντιδήμαρχος Οικονομικών και πρόεδρος της Δημοτικής Επιτροπής

Γεωργία Κασσιώτη (έμμισθη αντιδημαρχία)

στην οποία μεταβιβάζει τις κάτωθι αρμοδιότητες:

 

  1. Την εποπτεία και ευθύνη των Οικονομικών του Δήμου καθώς και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των: Προσόδων, ΤΑΠ και Τελών Καθαριότητας-Φωτισμού, Ελέγχου Δημοτικής Περιουσίας, Ταμειακής Βεβαίωσης, Εισπράξεων, Κοινοποιήσεων φορολογητέας ύλης, Προϋπολογισμού, Εκκαθάρισης Δαπανών, Προμηθειών, Λογιστηρίου – Διπλογραφικού, Ταμείου κ.λ.π..
  2. Την έγκριση των δαπανών και τη διάθεση όλων των εγγεγραμμένων στον προϋπολογισμό πιστώσεων, συμπεριλαμβανομένων των πιστώσεων που εγγράφονται σε αυτόν με αναμόρφωση, με την έκδοση της σχετικής ΑΑΥ.
  • Τον καταλογισμό αχρεωστήτως καταβληθεισών αποδοχών σε βάρος των λαβόντων υπαλλήλων σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ.3 του άρθρου 24 του Ν.4354/2015 (Α΄176).
  1. Τον έλεγχο, την εποπτεία και τον καταλογισμό των υπολόγων σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 150 και 152 του Ν.4270/2014, κατά το μέρος που ανάγονται στον διατάκτη.
  2. Να υπογράφει και να συνυπογράφει:
  3. Τους βεβαιωτικούς καταλόγους.
  4. Τις προτάσεις ανάληψης υποχρέωσης δαπανών.
  5. Να θεωρεί τις υπογραφές των επιτροπών στα διάφορα πρωτόκολλα παραλαβής, καλής εκτέλεσης προμηθειών – εργασιών που συνοδεύουν τα χρηματικά εντάλματα.
  6. Να υπογράφει όλα τα έγγραφα, αποφάσεις, δικαιολογητικά και πράξεις σχετικά με την οικονομική υπηρεσία.
  7. Ορίζεται εκπρόσωπος του δήμου στις τράπεζες με τις οποίες συναλλάσσεται ο δήμος Κω.
  8. Μεταβιβάζεται επίσης η αρμοδιότητα της άσκησης καθηκόντων Προέδρου της Δημοτικής Επιτροπής.

 

Αντιδήμαρχος Καθαριότητας, Ανακύκλωσης

και Περιβαλλοντικής Διαχείρισης (έμμισθη αντιδημαρχία),

Κατερίνα Χατζηθωμά-Κυπραίου

 

Αντιδήμαρχος Παιδείας, Βρεφονηπιακών Σταθμών

και Αθλητισμού  (έμμισθη αντιδημαρχία),

Παναγιώτης Χατζηχριστοφής

 

 

Αντιδήμαρχος Ακίνητης Περιουσίας (έμμισθη αντιδημαρχία),

Πρόεδρος Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου:

Κωνσταντίνος Χόνδρος

 

Αντιδήμαρχος Πολιτισμού  και εθελοντισμού (έμμισθη αντιδημαρχία)

Σταματία Κανταρζή

 

Αντιδήμαρχος κοινωνικής πολιτικής, πρόνοιας και  δημοτικής συγκοινωνίας:  (άμισθη αντιδημαρχία)

Διονυσία Γιαννούλη

 

Αντιδήμαρχος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Εξωστρέφειας  (άμισθη αντιδημαρχία)

Σεβαστή Βλάχου

στην οποία μεταβιβάζει και τις κάτωθι αρμοδιότητες

  1. Την εποπτεία και ευθύνη των διοικητικών υπηρεσιών του δήμου
  2. Την εποπτεία και ευθύνη της παρακολούθησης και του  συντονισμού  των διαδικασιών για την προώθηση των στρατηγικών προτεραιοτήτων της δημοτικής αρχής  μέσα από τη λειτουργία της Επιτελικής Ομάδας Συντονισμού και Παρακολούθησης Έργου και εν γένει, του επιτελικού συντονισμού του δημοτικού έργου .
  • Την ευθύνη όπου κρίνεται απαραίτητο, σε συνεργασία με το δήμαρχο, της επικοινωνίας στην τοπική κοινωνία και στα Μ.Μ.Ε των δράσεων και των πρωτοβουλιών του δήμου που ενισχύουν και ενδυναμώνουν την εξωστρέφεια του.
  1. Την ευθύνη επαφών, προγραμματισμού και συντονισμού δράσεων που αφορούν στην θεσμική συνεργασία του Δήμου Κω με τους απόδημους Κώους καθώς και τη μετεξέλιξη του σχετικού μητρώου  σε οργανωμένη ηλεκτρονική πλατφόρμα .

Προτεινόμενος Πρόεδρος Δ.Σ. ΔΕΥΑΚ και έχων την εποπτεία της Πολιτικής Προστασίας του δήμου

 Σταμάτης Καμπουράκης.

 

Πρόεδρος Δ.Σ. Μ.Α.Ε.Ε.Τ.Λ.Κ. και γραμματέας δημοτικού συμβουλίου

Ιωάννης Καλέργης.

 

Συνεπίκουρος Δημάρχου ως εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος σε ζητήματα διαχείρισης Πρασίνου και Δημόσιου Χώρου,

προτεινόμενος Αντιπρόεδρος  Μ.Α.Ε.Ε.Τ.Λ.Κ

Σοφοκλής Δουδούς

 

Συνεπίκουρος Δημάρχου ως εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος σε ζητήματα Καθημερινότητας και Συντήρησης Οχημάτων

Σταμάτης Πης

 

Συνεπίκουρος Δημάρχου ως εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος σε  ζητήματα της Δημοτικής Ενότητας Ηρακλειδών, Πρόεδρος ΑΝΕΜ

Αριστείδης Μαραγκός

 

Συνεπίκουρος δημάρχου ως εντεταλμένος δημοτικός σύμβουλος στην επιχειρηματικότητα, την καινοτομία και τον πρωτογενή τομέα, προτεινόμενος πρόεδρος ΔΗΡΑΣ

Γιώργος Θεοφιλίδης

στον οποίο ανατίθεται και η  εποπτεία της υλοποίησης του μνημονίου συνεργασίας μεταξύ Δήμου Κω και ¨Πλειάδων¨ που αφορά στην καινοτομία και την επιχειρηματικότητα.

 

Στα πλαίσια της εύρυθμης και αποτελεσματικότερης λειτουργίας, δημιουργείται  ευέλικτη Επιτελική Ομάδα Συντονισμού και Παρακολούθησης Έργου  με την παρουσία του δημάρχου όποτε αυτό κρίνεται αναγκαίο ,  στην οποία συμμετέχουν:

  • Αντιδήμαρχος Αναπτυξιακού Προγραμματισμού και Χρηματοδοτούμενων Εργων Αναπληρωτής Δημάρχου: Κωνσταντίνος Ζαχαρός
  • Αντιδήμαρχος Οικονομικών, Πρόεδρος Δημοτικής Επιτροπής: Γεωργία Κασσιώτη
  • Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και βιώσιμης κινητικότητας : Αλέξανδρος Χρυσόπουλος
  • Αντιδήμαρχος Ακίνητης Περιουσίας, Πρόεδρος Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου: Κωνσταντίνος Χόνδρος
  • Αντιδήμαρχος Στρατηγικού Σχεδιασμού και Εξωστρέφειας, Σεβαστή Βλάχου
  • Γενική Γραμματέας Δήμου, Μαρία Κρητικού             

Η Επιτελική Ομάδα Συντονισμού και Παρακολούθησης Έργου έχει την ευθύνη της παρακολούθησης και της προώθησης για επίλυση, κρίσιμων και σημαντικών θεμάτων  που έχουν να κάνουν με τη λειτουργία  του δήμου και τον στρατηγικό και αναπτυξιακό σχεδιασμό της δημοτικής αρχής.  Οι συνεδριάσεις της πραγματοποιούνται  τουλάχιστον μια φορά ανά εβδομάδα και έχουν εκ των προτέρων συγκεκριμένη  θεματολογία   η οποία διαμορφώνεται και αποστέλλεται έγκαιρα  από την αντιδημαρχία  Στρατηγικού Σχεδιασμού και Εξωστρέφειας ,  που  έχει και την ευθύνη της σύγκλισης της.   Στις συνεδριάσεις αυτές καλούνται περαιτέρω, ανάλογα με τη θεματολογία , οι έχοντες τη θεσμική ευθύνη των θεμάτων που θα συζητηθούν.  Επιπρόσθετα, η  σύγκλιση της Επιτελικής Ομάδας Συντονισμού και Παρακολούθησης Έργου πραγματοποιείται με πρωτοβουλία του δημάρχου όποτε κρίνεται αναγκαίο .

Σε ότι αφορά στον τουρισμό, ο δήμαρχος Κω, εν όψει της υποβολής της τελικής πρότασης από τη μελετητική ομάδα στην οποία  ανατέθηκε από  το υπουργείο τουρισμού η διαμόρφωση  του  οργανόγραμματος  διοίκησης  για τη μετεξέλιξη των δήμων Κω, Αστυπάλαιας και Νισύρου σε DMMO προορισμούς , θα έχει την ευθύνη της εκπροσώπησης του δήμου και της συνεργασίας με τη διεύθυνση βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης του Αναπτυξιακού Οργανισμού ΚΩΑΝ.

 

 

Γραφείο Τύπου

 

kos-logo

Ακτή Κουντουριώτου 7, 85300 Κως, Δωδεκάνησα, Ελλάδα

Υπηρεσίες

Αναζήτηση

Βρείτε μας

Αιτήματα Πολιτών Mobile App

ΔΗΜΟΣ ΚΩ © 2022. All Rights Reserved

Preloader Custom Image

0