ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΘΕΜΑ : ‘’Ο Δήμος της Κω εξυπηρετεί τους δημότες μέσα από το διαδίκτυο ή το τηλέφωνο. Ξεπέρασαν κάθε προσδοκία τα στοιχεία του Οκτωβρίου’’
Η έξυπνη και άμεση εξυπηρέτηση του δημότη της Κω, μέσα από το σύστημα διαχείρισης αιτημάτων του Δήμου Κω, είναι πλέον πραγματικότητα.
Ο Δήμος Κω περνάει στην ψηφιακή εποχή, οι πολίτες μπορούν να καταθέσουν αιτήσεις, παράπονα και παρατηρήσεις μέσα από το διαδίκτυο ή και το τηλέφωνο.
Τα στοιχεία του Οκτωβρίου, του δεύτερου μήνα που λειτουργεί στο Σύστημα, ξεπέρασαν κάθε προσδοκία.
Υποβλήθηκαν 143 αιτήματα, ολοκληρώθηκαν ή διεκπεραιώθηκαν τα 115 ( ποσοστό 80%) ενώ είναι σε εξέλιξη τα 28 ( ποσοστό 20%).
Τα περισσότερα αιτήματα αφορούν στην Υπηρεσία Καθαριότητας (75) και ακολουθούν η Διεύθυνση Τεχνικών Έργων (34) ενώ υπάρχουν και 33 αιτήματα σε άλλες υπηρεσίες του Δήμου.
Ο Δήμος Κω καλεί τους δημότες να χρησιμοποιούν το Σύστημα Διαχείρισης Αιτημάτων στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.kos.gov.gr και στο τηλέφωνο 22420-21111 και για την εξυπηρέτησή τους από τις διοικητικές υπηρεσίες του Δήμου για την έκδοση πιστοποιητικών και βεβαιώσεων κ.α.
Ο στόχος μας είναι μάθουν όλοι οι δημότες να εξυπηρετούνται μέσα από το διαδίκτυο ή το τηλέφωνο στις συναλλαγές τους με το Δήμο.
Το σύστημα λειτουργεί με 5 απλά βήματα:
1ο βήμα: ο δημότης καταθέτει την αίτηση ή το αίτημα του μέσω διαδικτύου στο www.kos.gov.gr ή μέσω τηλεφώνου καλώντας το 22420- 21111.
2ο βήμα: Το σύστημα, αυτοματοποιημένα, στέλνει την αίτηση ή το αίτημα του δημότη στην αρμόδια διεύθυνση ή υπηρεσία του Δήμου, σε πραγματικό χρόνο, εντός το πολύ μιας ώρας.
3ο βήμα: Η αίτηση ή το αίτημα του δημότη χρεώνεται, αυτοματοποιημένα, σε συγκεκριμένο υπάλληλο του Δήμου, που είναι υποχρεωμένος να το διεκπεραιώσει. Ο υπάλληλος του Δήμου λαμβάνει μήνυμα στον υπολογιστή του και χρεώνεται το αίτημα εξυπηρέτησης.
4ο βήμα: Εκδίδεται το πιστοποιητικό ή η βεβαίωση που ζητά ο πολίτης ή και το απαντητικό έγγραφο για το αίτημα ή το παράπονο που κατέθεσε.
5ο βήμα: Ο δημότης λαμβάνει στο e-mail απάντηση και πηγαίνει στο κοντινότερο δημοτικό κατάστημα, στην πόλη της Κω ή στα χωριά, για να πάρει το πιστοποιητικό που ζήτησε. Ενημερώνεται επίσης τηλεφωνικά, από τις υπηρεσίες του Δήμου, για την εξέλιξη του αιτήματος που κατέθεσε.
Οι δημότες της Κω μπορούν ηλεκτρονικά ή από το τηλέφωνο να καταθέτουν πλέον αιτήσεις για:
-Βεβαιώσεις Μονίμου Κατοικίας
-Πιστοποιητικό Γέννησης
-Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης
-Πιστοποιητικό Εγγραφής στα Μητρώα Αρρένων
-Πιστοποιητικό εντοπιότητας
-Αντίγραφα Ληξιαρχικών Πράξεων.
Ταυτόχρονα ο δημότης, μπορεί να κάνει παράπονα, υποδείξεις, να δηλώσει βλάβες ή να ζητήσει την παρέμβαση των υπηρεσιών του Δήμο σε μια σειρά από ζητήματα όπως:
Αποκομιδή απορριμμάτων και αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων.
-Ανακύκλωση συσκευασιών
-Ανάπλαση και περιποίηση χώρων πρασίνου
-Πλατείες-Παιδικές Χαρές-Αθλητικούς Χώρους
– Εγκαταλελειμμένα οχήματα – Κυκλοφοριακά Θέματα
– Λακκούβες- Οδοποιία – Πεζοδρόμια
-Ύδρευση – Αποχέτευση
-Ηλεκτρολογικά θέματα/Δημοτικός φωτισμός
-Δημοτική Συγκοινωνία
-Θέματα αστυνόμευσης ,στάθμευσης και κοινόχρηστων χώρων.
Σε όλα τα αιτήματα οι υπηρεσίες του Δήμου είναι υποχρεωμένες να επικοινωνούν με τον δημότη, να απαντούν και να τον εξυπηρετούν.
Γραφείο Τύπου Δήμου Κω