ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Τα αποτελέσματα της σύγχρονης διαδικτυακής καμπάνιας προβολής της Κω, στις
βασικές αγορές του εξωτερικού αλλά και στη χώρα μας, που οργάνωσε και
χρηματοδότησε στη διάρκεια της τουριστικής περιόδου ο Δήμος Κω, θα
παρουσιαστούν από την ομάδα marketing που ανέλαβε την υλοποίηση του
σχεδίου.
Η παρουσίαση θα γίνει στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, μεθαύριο
Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου, στις 11.00, παρουσία του Δημάρχου Θεοδόση Νικηταρά
& του Προέδρου της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής & Ανάπτυξης
Βασίλη Μανιά.
Η διαφημιστική καμπάνια με τίτλο «Refresh your story in Kos» διεξήχθη στα μέσα κοινωνικής
δικτύωσης (Google display, Facebook & Instagram) για την προβολή & διαφήμιση της Κω, στην
Ελλάδα και στο Εξωτερικό, καθώς και στον τουρισμό μακράς διαμονής με έμφαση στους
επισκέπτες τουριστικών προορισμών (ταξιδιώτες) που αναζητούν επιλογές
μακροχρόνιας διαμονής.
Η καμπάνια εστίασε στην ολοκληρωμένη εμπειρία διακοπών που μπορεί να
προσφέρει στον ταξιδιώτη το νησί μας, σε πέντε ενότητες:
Refresh your heart
: απέραντες παραλίες, ήλιος και θάλασσα
Refresh your senses
: γαστρονομία και τοπικά προϊόντα
Refresh your mind
: Ιπποκράτης και Ιστορία
Refresh your body
: ποδήλατο και δραστηριότητες
Refresh your way of living
: φιλοξενία για επισκέπτες μακράς διαρκείας.
Παράλληλα, δημιουργήθηκε ιστοσελίδα στη διεύθυνση: https://refresh.kos.gr/
σε τρεις γλώσσες (Ελληνικά, Αγγλικά, Γερμανικά) και κατάλληλο υλικό για να
αναδείξει τις ανωτέρω ενότητες.
Ενώ δημιουργήθηκαν και οι επίσημες σελίδες προβολής της Κω στο Facebook και
το Instagram:
https://www.facebook.com/visitkosgreece/
&
https://www.instagram.com/visitkosgreece/
.
Γραφείο Τύπου