Δελτίο Τύπου 10/10/2016: ’ Οι δημότες της Κω μαθαίνουν να χρησιμοποιούν το σύστημα ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης του Δήμου-Εντυπωσιακά τα πρώτα στοιχεία από την ανταπόκριση των πολιτών.

Δελτία Τύπου
Ημ. Δημοσίευσης: Τετάρτη, 19/10/16

ΘΕΜΑ : ‘’ Οι δημότες της Κω μαθαίνουν να χρησιμοποιούν το σύστημα ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης του Δήμου-Εντυπωσιακά τα πρώτα στοιχεία από την ανταπόκριση των πολιτών.’’

Κάτι παραπάνω από ενθαρρυντικά είναι τα πρώτα αποτελέσματα από τη λειτουργία του συστήματος ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των δημοτών του Δήμου Κω.
Στις 15 ημέρες που λειτουργεί το σύστημα, υποβλήθηκαν από τους δημότες της Κω 120 αιτήματα, παράπονα ή αιτήσεις.
Από αυτά ολοκληρώθηκαν τα 94 ( ποσοστό 78%) ενώ βρίσκονται σε εξέλιξη 26 ( ποσοστό 22%).
Τα περισσότερα αιτήματα διοχετεύθηκαν αυτόματα από το σύστημα στη Διεύθυνση Καθαριότητας του Δήμου Κω ( 88 τον αριθμό) και σχετίζονταν με αιτήματα τοποθέτησης νέων κάδων απορριμμάτων, κλάδευσης δέντρων, αποκομιδής ογκωδών αντικειμένων κ.α.
Τριάντα αιτήματα αφορούσαν στη Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών και σχετίζονταν με την αποκατάσταση βλαβών στο δίκτυο ηλεκτροφωτισμού, την αποκατάσταση δρόμων, την πλακόστρωση πεζοδρομίων κ.α.
Οι δημότες μπορούν να καλούν για να υποβάλλουν το αίτημα ή το παράπονό τους στο 22420-21111.
Μπορούν επίσης να χρησιμοποιούν και το διαδίκτυο στην ηλεκτρονική διεύθυνση www.kos.gov.gr.
Το σύστημα λειτουργεί με 5 απλά βήματα:
1ο βήμα: ο δημότης καταθέτει την αίτηση ή το αίτημα του μέσω διαδικτύου στο www.kos.gov.gr ή μέσω τηλεφώνου καλώντας το 22420- 21111.

2ο βήμα: Το σύστημα, αυτοματοποιημένα, στέλνει την αίτηση ή το αίτημα του δημότη στην αρμόδια διεύθυνση ή υπηρεσία του Δήμου, σε πραγματικό χρόνο, εντός το πολύ μιας ώρας.

3ο βήμα: Η αίτηση ή το αίτημα του δημότη χρεώνεται, αυτοματοποιημένα, σε συγκεκριμένο υπάλληλο του Δήμου, που είναι υποχρεωμένος να το διεκπεραιώσει. Ο υπάλληλος του Δήμου λαμβάνει μήνυμα στον υπολογιστή του και χρεώνεται το αίτημα εξυπηρέτησης.

4ο βήμα: Εκδίδεται το πιστοποιητικό ή η βεβαίωση που ζητά ο πολίτης ή και το απαντητικό έγγραφο για το αίτημα ή το παράπονο που κατέθεσε.

5ο βήμα: Ο δημότης λαμβάνει στο e-mail απάντηση και πηγαίνει στο κοντινότερο δημοτικό κατάστημα, στην πόλη της Κω ή στα χωριά, για να πάρει το πιστοποιητικό που ζήτησε. Ενημερώνεται επίσης τηλεφωνικά, από τις υπηρεσίες του Δήμου, για την εξέλιξη του αιτήματος που κατέθεσε.
Οι δημότες της Κω μπορούν ηλεκτρονικά ή από το τηλέφωνο να καταθέτουν πλέον αιτήσεις για:
-Βεβαιώσεις Μονίμου Κατοικίας
-Πιστοποιητικό Γέννησης
-Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης
-Πιστοποιητικό Εγγραφής στα Μητρώα Αρρένων
-Πιστοποιητικό εντοπιότητας
-Αντίγραφα Ληξιαρχικών Πράξεων.
Ταυτόχρονα ο δημότης ,  μπορεί να κάνει παράπονα, υποδείξεις, να δηλώσει βλάβες ή να ζητήσει την παρέμβαση των υπηρεσιών του Δήμο σε μια σειρά από ζητήματα όπως:

Αποκομιδή απορριμμάτων και αποκομιδή ογκωδών αντικειμένων.
-Ανακύκλωση συσκευασιών
-Ανάπλαση και περιποίηση χώρων πρασίνου
-Πλατείες-Παιδικές Χαρές-Αθλητικούς Χώρους
– Εγκαταλελειμμένα οχήματα – Κυκλοφοριακά Θέματα
– Λακκούβες- Οδοποιία – Πεζοδρόμια
-Ύδρευση – Αποχέτευση
-Ηλεκτρολογικά θέματα/Δημοτικός φωτισμός
-Δημοτική Συγκοινωνία
-Θέματα αστυνόμευσης ,στάθμευσης και κοινόχρηστων χώρων.
Σε όλα θα λαμβάνει απάντηση από τις υπηρεσίες του Δήμου.
Η επισκεψιμότητα στο σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης αιτημάτων και εξυπηρέτησης του δημότη, θα αυξηθεί μετά και την ενημερωτική εκστρατεία που ετοιμάζει ο Δήμος Κω για να ενημερωθεί και ο τελευταίος δημότης του νησιού.
Η Κως προχωρά μπροστά με έργα.

 

Γραφείο Τύπου Δήμου Κω

kos-logo

Ακτή Κουντουριώτου 7, 85300 Κως, Δωδεκάνησα, Ελλάδα

Υπηρεσίες

Αναζήτηση

Βρείτε μας

Αιτήματα Πολιτών Mobile App

ΔΗΜΟΣ ΚΩ © 2022. All Rights Reserved

Preloader Custom Image

0