Τι ψάχνεις;
Θέμα
Συζήτηση
Συλλογή Υπογραφών
Ψηφοφορία
Ερώτημα προς το Δήμο
Ανακοίνωση
Απόφαση
Όλα
Σε ποιά κατηγορία;
Περιβάλλον
Καθαριότητα
Φωτισμός
Τεχνικά
Πιστοποιητικά
Αστυνόμευση και Άδειες
Κοινωνική Προστασία - Αλληλεγγύη
Τουρισμός
Απόδημοι
ΑΜΕΑ
Άδειες Κ.Π.Υ.Υ.Ε
Όλες
Άνθρωποι, Κοινότητες και Διαβίωση
Βεβαιώσεις
Δημόσια Διοίκηση
Δημόσιες Συμβάσεις
Όλες
Σε ποιά περιοχή;
Δήμος Κω
Δημοτική Κοινότητα Κω
Τοπική Κοινότητα Αντιμάχειας
Τοπική Κοινότητα Καρδάμαινας
Τοπική Κοινότητα Κεφάλου
Τοπική Κοινότητα Ασφενδιού
Τοπική Κοινότητα Πυλίου
Αντιμάχεια
Μαστιχάρι
Καρδάμαινα
Κέφαλος
Καμάρι
Κάμπος
Όνια
Ασφενδιού
Ζηπάρι
Άγιος Δημήτριος
Λαγούδι - Ζια
Λινοπότης
Τιγκάκι
Πυλί
Μαρμάρι
Κως
Όλες
Προσδιόρισε ημερομηνία
2019
2018
2017
2016
2015
Όλα τα έτη
Ιανουάριος
Φεβρουάριος
Μάρτιος
Απρίλιος
Μάιος
Ιούνιος
Ιούλιος
Αύγουστος
Σεπτέμβριος
Οκτώβριος
Νοέμβριος
Δεκέμβριος
Όλοι οι μήνες
Δώσε λέξη - κλειδί
 

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 05/03/2019 ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΑΔΟΥΛΗΣ_ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΗΔΗ ΣΥΣΤΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

Δημοσιεύτηκε : Τετάρτη, 06-03-2019
Κατηγορία/ες : Νέα Γενιά, Περιβάλλον, Ποιότητα Ζωής - Διοικητική Εξυπηρέτηση, Παιδεία - Πολιτισμός - Αθλητισμός, Ανάπτυξη - Δημόσια Έργα - Πολεοδομία, Απασχόληση, Κοινωνική Προστασία - Αλληλεγγύη, Τουρισμός, Απόδημοι, ΑΜΕΑ
Συνημμένα αρχεία:
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ 05_03_2019 ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΑΔΟΥΛΗΣ_.docx

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΑΔΟΥΛΗΣ : “Στο Δήμο Κω λειτουργεί ήδη σύστημα ηλεκτρονικής και τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του πολίτη. Κάποιοι διεκδικούν την ψήφο των πολιτών έχοντας πλήρη άγνοια.”

Σέβομαι τους υποψηφίους όλων των παρατάξεων, πιστεύω ότι η προεκλογική αντιπαράθεση πρέπει να γίνεται στη βάση προγραμματικών θέσεων και με επιχειρήματα. Ορισμένοι όμως φαίνεται ότι δεν διαθέτουν ούτε προτάσεις ούτε επιχειρήματα αλλά ούτε και σοβαρότητα.

Γιατί αν διέθεταν δεν θα μιλούσαν για υπηρεσίες ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης των πολιτών στο Δήμο Κω, από τη στιγμή που υπάρχει ήδη τηλεφωνική και ηλεκτρονική εξυπηρέτηση του πολίτη εδώ και δύο χρόνια.

Να υπενθυμίσουμε λοιπόν σε όσους θέλουν να διεκδικήσουν την ψήφο των πολιτών της Κω, χωρίς να ξέρουν ούτε πως λειτουργεί ο Δήμος ούτε τι έχει γίνει στο Δήμο, ότι:

-Η ηλεκτρονική και τηλεφωνική εξυπηρέτηση του δημότη της Κω, είναι πλέον πραγματικότητα. Ο Δήμος Κω εξυπηρετεί τον πολίτη από το τηλέφωνο ή το διαδίκτυο από το 2017.

-8.000 δημότες έχουν χρησιμοποιήσει το σύστημα ηλεκτρονικής και τηλεφωνικής εξυπηρέτησης του δημότη, μέσα από την ηλεκτρονική διεύθυνση www.kos.gov.gr και το τηλέφωνο 22420-21111.

Οι πολίτης της Κω μπορούν να υποβάλλουν αιτήσεις από το τηλέφωνο ή το διαδίκτυο για μια σειρά πιστοποιητικών, όπως Βεβαιώσεις Μονίμου Κατοικίας, Πιστοποιητικό Γέννησης, Πιστοποιητικό Οικογενειακής Κατάστασης, Πιστοποιητικό Εγγραφής στα Μητρώα Αρρένων, Πιστοποιητικό εντοπιότητας, Αντίγραφα Ληξιαρχικών Πράξεων κ.α.

Επίσης στην οικονομική υπηρεσία λειτουργεί σύστημα ηλεκτρονικών συναλλαγών στα πρότυπα του Taxis. O δημότης μέσα από το site του Δήμου μπορεί να πληρώσει τις βεβαιωμένες του οφειλές, να πληρώσει τις ρυθμισμένες του οφειλές, να πληρώσει τις οφειλές του, να εκτυπώσει τα στοιχεία της οφειλής, να προβάλει την καρτέλα του (πληρωμές, ρυθμισμένες οφειλές, δόσεις, διακανονισμοί, κλπ).

Γραφείο Τύπου Δήμου Κω